Saturday, November 8, 2008

PNG meg a vizum

Hello, hallo, ujra itt vagyok. A tegnapi nap ugy, ahogy volt, reszemrol kiesett, lazasan ataludtam az egesz hercehurcat az utazassal, vizummal, szervezkedessel, mindennel. De reggelre a laz lement, a malaria tesztem meg negativ lett. Negativ tesztnek meg nem orultem ennyire ;) bruhahaha
Ennyire lepukkant rendeloben sem voltam meg vervetelen...

Nos, az egyik szemem sir, a masik meg nevet. Egyfelol a kupaktanacs eldontotte, hogy nem megyunk be PNG-be. Elegge elcsusztunk az eredeti utemtervehez kepest, a Sepikre mar nem maradna idonk... De a legfobb problema, hogy az itteni PNG konzulatus az otthon kiallitott vizumert nem vallal felelosseget, ujat meg nem adnak. Bonyesz a szitu, bonyolult burokratikus egy banda ez itt.
Karpotlaskeppen Malajfold fele vesszuk az iranyt es a nagy tervunk, hogy Tasek peldajat kovetve valamelyik malaj kis szigeten huzzuk ki valahogy a hatralevo idot. Var rank Kuala Lumpur meg Tioman. Remelem...

No comments: